Οι λευκοί τόνοι φαίνεται να είναι μία από τις τάσεις στα χρώματα που πάντα είναι in με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Η σκέψη της εταιρείας γίνεται εύκολα κατανοητή: είναι δύσκολο να πάει κάτι στραβά, με ένα απλό σύνολο. Το άνετο λευκό πουλόβερ που πρωταγωνιστεί στη καμπάνια, είναι ίσως ένα από τα πιο ευέλικτα κομμάτια σε μια ντουλάπα για την κρύα σεζόν και κάθε fashionista θα πρέπει να το έχει. Τι παρουσιάζει λοιπόν η καμπάνια Gisele Bündchen for H&M; Το αβίαστο chic! Έξυπνες αντιθέσεις υφής, πρακτικά ρούχα και απλότητα είναι το κλειδί της επιτυχίας.
___________________