8 κορυφαίες μάρκες πολυτελείας στο χώρο της μόδας

Τα πολυτελή εμπορικά σήματα μόδας τα λεγόμενα brands είναι η επιτομή της ελίτ της μόδας. Ωστόσο, πολλά προϊόντα πολυτελείας είναι ανέφικτα για τους περισσότερους ανθρώπους. Αυτή είναι η ιδέα της πολυτέλειας και της αποκλειστικότητας που λειτουργεί υπέρ των πολλών πολυτελών οίκων μόδας, τα εμπορικά σήματα. Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα κορυφαία εμπορικά σήματα μόδας που παραπέμπουν στη πολυτέλεια.


1. Louis Vuitton


Η Louis Vuitton, συνεχίζει να είναι ένα από τα υψηλότερα σε κατάταξη brands πολυτέλειας. Η μάρκα έχει συνολική αξία σχεδόν 25 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μάρκα εστιάζει στη κληρονομιά της σχεδίασης της και είναι αυτό που κρατά στην κορυφή του παιχνιδιού του. Όντας μια μάρκα πολυτελείας δεν μένει χωρίς μειονεκτήματα όμως, αφού η Louis Vuitton είναι ένα από τα πιο πολύ αντιγραφόμενα εμπορικά πλαστά σήματα στη γη.

2. Hermès

Στο τελευταίο έλεγχο, η μάρκα Ερμής αποτιμάται σε περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Η δημοτικότητα αυτής της μάρκας πολυτελείας βρίσκεται στη φημισμένη δεξιοτεχνία της σχεδίασης,την ιστορία και την κληρονομιά του, σαν αντίπαλος της Louis Vuitton (μητρική εταιρεία της οποίας, παραδόξως, κατέχει μετοχές της μάρκας). Η δημοφιλής τσάντα Hermes Birkin μπορεί να κοστίσει στους υποψήφιους αγοραστές δεκάδες χιλιάδες δολάρια, και έχει ακόμη και λίστα αναμονής!

3. Gucci

Τρίτη στη λίστα είναι της πολυτέλειας της μόδας βρίσκεται η μάρκα Gucci. Η αξία του εμπορικού σήματος της έχει πέσει με την πάροδο των ετών, όμως είναι μια μάρκα που εξακολουθεί να είναι ισχυρή.

4. Chanel

H Chanel είναι ένα από τα πιο εμβληματικά brands πολυτελείας για τη μόδα. Στο βασίλειο των online αγορών, είναι επίσης μια από τις πιο περζήτητες. Μια ολοκαίνουργια Chanel τσάντα είναι αδύνατον να την αγοράσουμε σε απευθείας (από τους αξιόπιστους πωλητές ούτως ή άλλως). Είναι αυτή η ιδέα της αποκλειστικότητας που κρατά αυτό το ένα εμπορικό σήμα το πιο επιθυμητό στον κόσμο.

5. Cartier

Η μάρκα μόδας Cartier ασχολείται αποκλειστικά με κοσμήματα και ρολόγια. Μια τρέχουσα αξία του εμπορικού σήματος του είναι λίγο πιο πάνω από τα 5 δισ. δολάρια. Αυτό το πολυτελές εμπορικό σήμα μόδας ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1847 και θα παραμείνει στο προσκήνιο της μόδας και για τα επόμενα χρόνια.

6. Rolex

Ποιος δεν έχει ακούσει για το περίφημο ρολόι Rolex; Είναι ένα εικονικό σύμβολο του πλούτου. Αυτό το ελβετικό ρολόι είναι η μεγαλύτερη μεμονωμένη μάρκα ρολογιών πολυτελείας. Κάνοντας υψηλής ποιότητας ρολόγια χειρός εκτιμάται ότι έχει ετήσια έσοδα από 3 δισ. δολάρια και η αξία του σήματος περίπου $ 5 δισ. ευρώ.

7. Fendi

Φαίνεται να είναι μια από τις λιγότερο επιθυμητές Μάρκες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, αλλά η δύναμή του προέρχεται από τη δημοτικότητά του στην Ασία. Έχει αξία σήματος περίπου 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

8. Burberry

Όπως η Louis Vuitton, η οποία βρίσκεται στο υψηλότερο βαθμό παραποίησης, η μάρκα Burberry ήταν φαινομενικά «φτηνή» λόγω της δημοτικότητάς του στους Βρετανούς. Μετά η μάρκα αναδιοργανώθηκε, ωστόσο, είναι τώρα ένα από τα κορυφαία brands πολυτέλειας στη μόδα.